۱۳۹۵ فروردین ۲۷, جمعه

مجاهد شهید علی حسین پیرهادی



مشخصات مجاهد شهید علی حسین پیرهادی
تاریخ تولد: 1341
محل تولد: دورود
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: كرمانشاه

علی حسین پیرهادی، از سال 58 هوادار مجاهدین شد و در فعالیتهای تبلیغی شركت كرد. عضو شورای تشكل هواداران در شهرستان دورود بود. در بهمن 65، به قصد پیوستن به صفوف رزمندگان مجاهد از ایران خارج شد و خود را به منطقه مرزی رسانید. او در تقاضانامه اش برای شركت در خط مقدم نبرد نوشت:
«... برای شركت در نبرد مسلحانه علیه رژیم ضدبشری خمینی، تقاضای اعزام به منطقه و پیوستن به صفوف رزمندگان مجاهد خلق را دارم. در این راه مقدس از فدا كردن جان و نثار خون ناچیزم در راه رهبری پاكبار سازمان دریغ ندارم. من برای همیشه مدیون و بدهكار سازمان هستم و خواهم بود. من با آگاهی از وضع منطقه، كلیه مشقات و الزامات و محدودیتهای این راه را به جان خریده و در صف رزمندگان با تمام توان خواهم جنگید»... تقاضانامه ـ 19اردیبهشت 66
از آن پس، قدم به مرحله جدیدی در زندگی مبارزاتی خود گذاشت. با شركت در صحنه نبرد رویاروی دشمن، انگیزه های انقلابیش بیش از پیش صیقل خورد و عزمش در پیمودن راه انقلاب تا آخرین نفس، جزمتر شد.
سرانجام آخرین برگ حیات پرافتخارش در حماسه كبیر فروغ جاویدان به خون پاكش مزین شد و در اوج شرف و افتخار به جاودانه فروغهای آزادی پیوست.

با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد
Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر