۱۳۹۹ مرداد ۱۱, شنبه

مجاهد شهید علی ارفعی


مشخصات مجاهد شهید علی ارفعی

محل تولد: اردبیل
سن: ۳۰
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

علی ارفعی در سال۵۸ با مجاهدین آشنا شد و فعالیت خود را با انجمن دانشجویان هوادار مجاهدین در ایتالیا شروع کرد. در سال۶۴ به منطقه اعزام شد و در چندین رشته عملیات نظامی شرکت کرد.
در فروغ جاویدان فرماندهی یک دسته رزمی را به عهده داشت. در این نبرد حماسی قهرمانانه جنگید و در اوج شرف و افتخار به شهادت رسید.
«...خطاب به خمینی و دارودسته پلیدش می گویم که ای بیشرفان تاریخ، خونهایی که به ناحق بر زمین ریخته شده هرگز خشک نخواهد گردید بلکه هر جویبار آن تبدیل به رود و هر رود آن تبدیل به اقیانوسی از خشم خلق خواهد شد و شما را در تمامی ابعاد تاریخی، سیاسی، ایدئولوژیک غرق خواهد نمود. روزی نیز فرا خواهد رسید که خلق سرمست از پیروزی حق علیه باطل، به تمامی این فداکاریها پی خواهد برد و متوجه خواهد شد که مجاهدین چه ارزشهایی را زنده نگهداشتند و زنده نمودند... تا یک مجاهد خلق زنده است زندگی راحت را بر شما حرام خواهد کرد. بنابراین من در این جا به عنوان یکی از هزاران هوادار مجاهدین خلق ایران به تمامی خونهای به ناحق ریخته شده میلیشیاهای مجاهد خلق، به بدنهای له شده در زیر شکنجه دژخیمان و با تعظیم و تکریم به ارواح پرفتوح تمامی شهیدان مجاهد قسم می خورم که تا جان در بدن دارم علیه شما ای دژخیمان و روبه‌صفتان زمان خواهم جنگید و هرگز اجازه نخواهم داد که ارزشهای پاک و والای مجاهدین زیر سم ستوران شما له و نابود شود..». وصيت نامه

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر