۱۳۹۹ آذر ۶, پنجشنبه

مجاهد شهید جبار جواهری


جبار جواهری سال ۱۳۴۰ در کامیاران متولد شد. پس از شروع عملیات ارتش آزادیبخش در منطقه عین خوش در آذرماه ۶۶ خود را تسلیم رزمندگان ارتش آزادی كرد. جبار طی مدت زمانی كه نزد مجاهدین بود، بیشتر و بیشتر به عمق ماهیت ضدبشری خمینی پی برد. بارها خواستار پیوستن به ارتش آزادی شد. این رزمنده دلیر در یكی از درخواستهایش در تاریخ ۲۷تیر۶۷ نوشت:
«... طی این مدت كه من با رزمندگان ارتش آزادیبخش بوده‌ام و مطالعات گوناگونی در مورد مسائل ایران داشته‌ام، حقیقت را با چشم خود دیده و تشخیص داده‌ام كه حق كیست و باطل كیست. همچنین به طور كاملاً روشنی برایم ثابت شده  كه خمینی ضدبشر و  ضدایرانی است و تنها راه رهایی خلق در زنجیرمان فقط ارتش آزادیبخش بوده و می‌باشد. بنده با كمال میل و با تمام وجود اعلام پیوستن به این ارتش خلقی نموده و برای آزادی میهنمان از چنگال خمینی و خمینی صفتان تا پای جان خواهم ایستاد. تا شاید به امید خداوند گام مثبتی را در راه میهن و خلق در زنجیرم برداشته باشم...».
رزمنده دلیر، جبار جواهری، در مرداد ۶۷ در عملیات بزرگ فروغ جاویدان شركت كرد و پس از ۳روز نبرد و حماسه سرانجام خون پاكش را نثار مقدم آزادی در ایران كرد.


با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر