۱۳۹۴ دی ۱۸, جمعه

مجاهد شهید صادق جوادی


مشخصات مجاهد شهید صادق جوادی
محل تولد: الیگودرز
تاریخ تولد: 1341
سن: 26
تحصیلات: متوسطه
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: كرمانشاه

«... انقلاب ایدئولوژیك كینه ام را نسبت به خمینی خونخوار و آدمكش و عشقم را نسبت به مجاهدین بالاخص رهبری والامقام آنها بی نهایت كرد. وقتی كه مسعود این سمبل انسانیت، لیست شهیدان را در قتلگاه حسین سمبل آزادگی و معلم ایثار و فدا، هدیه كرد و با فریاد هل من ناصر ینصرنی از خلق قهرمان ایران یاری طلبید از آن به بعد من لحظه ای از فكر وصل غافل نبودم». دست نوشته ـ 26اسفند 65
صادق جوادی از زمان دستگیری برادرش توسط ساواك شاه خائن با  مسائل سیاسی آشنا شد. سال 57 فعالیتش را در تهران شروع كرد. عشق و علاقه او نسبت به مجاهدین همراه با روحیه خلاق و پركارش، از او میلیشیای پرشوری ساخته بود كه خستگی نمی شناخت.
سال 60دستگیر و روانه شكنجه گاهها گردید. 4سال در زیر انواع شكنجه های دژخیمان بود.
یك هفته پس از آزادی از زندان، ارتباط تلفنی با سازمان برقرار كرد. ولی دوباره دستگیر و روانه زندان شد. صادق پس از پایان دوره مجدد اسارتش در آذر 65 باز در صدد وصل به سازمان برآمد.
سال 66 از ایران خارج شد و خود را به منطقه مرزی و پایگاههای ارتش آزادیبخش رساند. دوران آموزش و آمادگی برای ورود به گردانهای رزمی را با موفقیت گذراند. در عملیات كوشك شركت داشت و سرتیم نفوذ بود. در فروغ جاویدان فرماندهی یك گروه رزمی را به عهده داشت. او پس از ساعتها رزم و حماسه، قهرمانانه به شهادت رسید و به جاودانه فروغها پیوست.

با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد
Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر