۱۳۹۵ بهمن ۸, جمعه

مجاهد شهید عبدالله غضنفریون


مشخصات مجاهد شهید عبدالله غضنفریون
تاریخ تولد: 1339
محل تولد: زنجان
سن: 28
تحصیلات: دیپلم
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

عبدالله غضنفریون در سال 58 با مجاهدین آشنا شد. در بخش دانش آموزی به فعالیت پرداخت و تا آستانه 30خرداد به فعالیتش ادامه داد. در تظاهرات بزرگ 30خرداد فعالانه شرکت داشت و به مقابله با تهاجم پاسداران پرداخت. پس از شروع مقاومت مسلحانه، دستگیر گردید. بیش از 4سال در مقابله شکنجه های دژخیمان مقاومت کرد.
پس از رهایی از زندان، در صدد وصل به سازمان برآمد و سرانجام در سال 66 ارتباطش را با سازمان برقرار کرد و خود را به قرارگاههای ارتش آزادیبخش رساند.
پس از گذراندن دوره آموزشی، در دو عملیات بزرگ آفتاب و چلچراغ شرکت کرد و قهرمانانه جنگید. وقتی برای اولین بار در عملیات‌ آفتاب شرکت کرد و پیروزمند با همرزمانش بازگشت. در نامه ای به تاریخ 17فروردین 67نوشت: «... در این عملیات ایمان و اراده مجاهد خلق در صحنه برایم در عمل به اثبات رسید و نه فقط کارایی سلاح. در ایجا ایدئولوژی ناب توحیدی برای ما به عمل در می آید و کارایی آن را می توان در صحنه رویارویی با دشمن دید که دشمن چگونه زبونانه راه فرار پیش می گیرد یا تسلیم می شود».
در عملیات فروغ جاویدان اما،‌با اراده ای صیقل زده تر و ایمانی بس خلل ناپذیر به میدان شتافت و در صحنه های شکوهمند آن درخشید . در یکی از نبردهای تن به تن، تا آخرین نفس و تا آخرین گلوله به قلب پاسداران زد، نارنجکش را کشید و شماری از مزدوران را از پای در آورد و خود قهرمانانه به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر