۱۳۹۵ دی ۲۸, سه‌شنبه

مجاهد شهید محمدجعفر پارسا


مشخصات مجاهد شهید محمدجعفر پارسا
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: زنجان
سن‌: 23
تحصیلات: متوسطه
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

محمد جعفر پارسا از سال 58 با مجاهدین آشنا شد. او به زودی به عنوان یک میلیشیای پرشور در صحنه کار تبلیغی پخش نشریه فعال گردید. با آغاز مبارزه مسلحانه در فعالیتهای انقلابی علیه مراکز سرکوب رژیم شرکت کرد.
دو سال زندان بود. در سال 62 پس از آزادی از زندان و در پی وصل به سازمان، هسته مقاومت تشکیل داد و فعالیتهای انقلابی و تبلیغی را گسترش داد. در سال 66، خود را به منطقه مرزی رساند. شور و اشتقیاق برای پیوستن به ارتش آزادیبخش در نوشته ها و درخواستهایش موج می زد:
«... از کشور خارج شدم تا در ارتش آزادیبخش جان و خون خویش را در راه این ارتش و هدفهای مجاهدین خلق ایران نثار کنم... چنین حس می کنم که در شرایط موجود یا باید به خط آتش اعزام شوم یا برای وصل افراد تشنه لب، به میان توده ها بروم...».
در نامه ای خطاب به خانواده اش نوشت:
«... عزیزانم،
اکنون در کنار رهبران عزیزمان طعم واقعی زندگی را می چشم. به امید روزی که با حاکمیت مجاهدین، و زیر جتر رهبری مسعود و مریم، شما را از این روزهای تاریک، سیاه و غمناک تحت حاکمیت خمینی نجات دهیم و زیبایی، صلح، صفا و خنده را حاکم کنیم...».
مجاهد شهید محمد جعفر پارسا با تمام عشق و کینش در فروغ می جنگید.
همرزمانش می گویند که او پس از تهاجم به مزدوران و از پای در آوردن شماری از آنها زخمی شد. اما با همان پیکر پر زخم به رزم و نبرد ادامه داد و سرانجام پس از به هلاکت رساندن شماری دیگر از پاسداران، به جاودانه فروغها پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر