۱۳۹۸ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

مجاهد شهید علیرضا جمشیدی


مشخصات مجاهد شهید علیرضا جمشیدی
محل تولد: کرمانشاه
شغل: تکنسين
سن: 23
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«بر نخل سوخته،
حلاوت لبخند می گذشت
با خوشه های در همش
دشت، خواب شاپرک بود 
بر پلک نسترن
و بامها از بوی کودکی لبریز
دیر نیست
می شود دید
می شکوفد شهر در خورشید
من علیرضا جمشیدی فرزند شاهمراد در سلامتی کامل جسمی و جان و با اختیار کامل و با شناخت عمیق از مواضع انقلابی و راه و رسم توحیدی سازمان مجاهدین خلق ایران این طریق زیستن را برگزیدم.
سازمانی که حدود ربع قرن پیش توسط حنیف کبیر برای برقراری جامعه بی طبقه توحیدی بنیانگذاری شد و اکنون نیز توسط رهروان خالقش مسعود و مریم، رو به همان جهت و البته با شتا بیشتری به پیش می رود... سازمانی که رهایی زنان و همچنین مردان را از قید روابط ضدتوحیدی و شرکت آلود با انقلاب ایدئولوژیک تضمین نمود. و این خود دلیل و بنیه ای است برای کسانی که چشم بصیرت دارند و هنوز زنگارهای طبقاتی تمامی دلشان را سیاه نکرده است.
من با تک تک سلولهایم و از اعماق وجودم تمامی مواضع سازمان را و خصوصا رهبری راهگشای مسعود و مریم را قبول دارم و به آن ایمان دارم. باشد که از برکت وجود چنین انسنهایی و چنین سازمانی من نیز مورد لطف و رحمت خداوند قرار گیرم...». وصیت نامه 24آبان 66
علیرضا در سال 58 با مجاهدین آشنا شد. در سال 66 راهی منطقه شد و در یکانهای رزمی ارتش آزادیبخش در چندین رشته عملیات شرکت داشت. در عملیات فروغ جاویدان مشتاقانه به میدان شتافت و در اوج سرفرازی جاودانه شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر