۱۳۹۸ خرداد ۱۵, چهارشنبه

مجاهد شهید محمد خسروی


مشخصات مجاهد شهید محمد خسروی
محل تولد: کرمانشاه
شغل: -
سن: 23
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

محمد خسروی، در سال 58 با مجاهدین آشنا شد. و به هواداری از سازمان پرداخت.
پس از سالهای 60 و مشاهده جنایتهای رژیم ضدبشری خمینی، عزمش برای پیوستن به صفوف مجاهدین جزم شد و درصدد وصل برآمد. پس از آن، به قصد پیوستن به سازمان به سربازی رفت. در اواخر تابستان سال 64 و در حالی که بیش از سه ماه از خدمت اجباریش نمی گذشت، در یک فرصت مناسب از پادگان فرار کرد و خود را به مرز عراق رساند. سپس خواستان پیوستن به صفوف رزمندگان مجاهد گردید. در این باره، طی درخواستش نوشت:
«... از سازمان مجاهدین خلق ایران تقاضا می کنم که امکان پیوستن من را به صفوف رزمندگان مقاومت مسلحانه سراسری در نوار مرزی ایران و عراق فراهم نماید تا بتوانم دین خود را نسبت به خلق قهرمان ایران و انقلاب نوین آن ادا نموده و با تمام توان و انرژی برای سرنگونی رژیم ضدبشری خمینی و در راستای استقلال و آزادی ایران شرکت کنم...». تقاضانامه - 16آذر 65
پس از وصل به سازمان در واحدهای نظامی سازماندهی شد و به فراگیری آموزشها پرداخت. با تشکیل ارتش آزادیبخش، وارد یکانهای رزمی گردید و در چند رشته عملیات شرکت کرد.
قبل تر در پاسخ به یکی از دوستانش که پرسیده بود با چه هدفی می خواهی به مجاهدین بپیوندی گفته بود:
«می خواهم مرا به عنوان مجاهدین جان فدا بپذیرید یعنی جان خود را در راه خلق مبارز ایارن و نجات مردم در زیر بار ظالمان و نجات برادران و خواهران مجاهد که در زندانها و شکنجه گاههای خمینی جلاد به سر می برند فدا کنم.»
سرانجام به عهدی که بسته بود وفا کرد و در عملیات کبیر فروغ جاویدان طی رزمی جانانه به مزدوران رژیم، جانش را در راه خلق و میهنش فدا کرد و به جاودانه فروغهای آزادی پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر