۱۳۹۸ خرداد ۱۵, چهارشنبه

مجاهد شهید شهلا نوراللهی


مشخصات مجاهد شهید شهلا نوراللهی
محل تولد: تبريز
تحصیلات: ديپلم
سن: 28
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367
«…‌ من شهلا نوراللهی وقتی شنیدم که مجاهدین در خیابان طالقانی محلی دارند و اسم‌نویسی می‌کنند، برای اسم‌نویسی به جنبش رفتم. قبل از ۳۰خرداد در قسمت دانش‌آموزی رابط چند دبیرستان بودم. در اواخر خردادماه۶۰ به‌عنوان رابط بسیاری از نیروها را به سازمان وصل می‌کردم». 
شهلا نوراللهی در سال۵۹ در رابطه با فعالیت سیاسی‌ـ تبلیغی دستگیر شد و مدتی در زندان تبریز بود. پس از شروع مبارزهٌ مسلحانه در سال۶۰ به‌عنوان فرمانده سه تیم، در چند عمل موفق شرکت کرد. در مرداد۶۲ به‌دنبال تقاضای پیوستن به واحدهای نظامی مجاهد خلق، به منطقه اعزام شد. 
به‌دنبال تشکیل ارتش آزادیبخش در سال۶۶، در گردانهای آن سازماندهی شد و در چند عملیات شرکت کرد. مجاهد خلق شهلا نوراللهی پس از انقلاب درونی مجاهدین و شرکت در صفوف ارتش آزادیبخش از رشد و شکوفایی بالایی برخوردار شد و قدم به عرصه‌های جدید رزم و نبرد علیه رژیم ضدبشری خمینی گذاشت. شهید قهرمان مجاهد خلق سرانجام در فروغ جاویدان که مظهر تمام قهرمانیهای مجاهدین بود، با مزدوران دشمن جنگید و پس از واردآوردن ضربه‌های سنگین بر آنان، چهره در خون کشید و هم‌چون ستاره‌یی تابان در کهکشان جاودانه‌فروغهای آزادی جای گرفت.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر