۱۳۹۹ تیر ۹, دوشنبه

مجاهد شهید شهلا احمدی


مشخصات مجاهد شهید شهلا احمدی 

محل تولد: تبريز
سن: ۳۱
شغل: معلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

خاطره‌ای درباره شهلا احمدی و بخشعلی صالحی:
هر هفته دو روز نوار ویدئویی سخنرانیهای رهبری مجاهدین و سایر نوارهای مربوط به مراسم و برنامه‌های سازمان را در توریست کمپ دهلی(پاتوق ایرانیان جدید‌الورود) پخش می‌کردیم. برنامه مورد استقبال شدید ایرانیان قرار گرفت و هربار چند ایرانی به ما مراجعه می‌کردند. یک روز بعد از اتمام برنامه خواهر و برادری که به تازگی از ایران آمده بودند مراجعه کردند و خواهان فعالیت شدند. بچه‌ها راهنمایی‌شان کردند و بعد از چند روز من برای اولین بار علی و شهلا را همراه پسر خردسالشان دیدم.
از همان بدو ورودشان آن چنان برخورد عاطفی و صمیمانه‌یی کردند که لحظات آن را هرگز فراموش نمی‌کنم. اصلا غریبه نبودند. گویا سال‌های سال است که همدیگر را می‌شناختیم. احساس راحتی می‌کردند و لبخند از لبانشان محو نمی‌شد. هنوز چند لحظه از نشستن آنها نمی‌گذشت که علی رو به من کرد و گفت: می‌خواهیم در دانشگاه ثبت‌نام کنیم منظورش را نفهمیدم. با تعجب نگاهش کردم. وقتی حالت مرا دید، دوباره خندید و گفت: منظورم دانشگاه بزرگ سازمان در منطقه است، ما می‌خواهیم دانشجوی این دانشگاه باشیم، بهایش را هر چه لازم باشد می‌پردازیم، می‌دانم بهایش گذشتن از مال و جان است، چه باک، ما می‌خواهیم به صدای مسعود و مریم پاسخ مثبت بدهیم و راه فلاح ما از ورود به این دانشگاه می‌گذرد، ما از این لحظه نفرات شما هستیم.
در ادامه صحبت‌های علی، شهلا گفت: خمینی همه چیز را نابود کرد، دیگر عشق و امید معنی ندارد، باید برویم تا بار دیگر لبخند را بر لبان کودکان بنشا نیم، بساط دار و درفش آخوندی را برچینیم، پرچم مقاومت را در جای جای میهن برافرازیم و... و بعد این شعر را خواند:
حسرت مبرم به خواب آن مرداب
کارام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از توفان
دریا همه عمر خوابش آشفته است
همین‌طور هم شد. بلافاصله شروع به کار کرد. شهلا همراه با همسرش با جان و دل و از صمیم قلب، تا قبل از اعزام به منطقه با صلابت و پشتکار چشمگیری فعالیت کردند، در توزیع نشریه، افشاگری علیه رژیم آخوندی و هر کار دیگر، به راستی سر از پا نمی‌شناختند. 

در اواخر سال۶۶، به منطقه اعزام و در یگان‌های رزمی سازماندهی شد.
قسمت از وصیت‌نامه مجاهد شهید شهلا احمدی: «... بنا به حکم و وظیفه انسانی و با الهام از رهبران عقیدتیم مسعود و مریم و اعتقاد کامل به ایدئولوژی ناب توحیدی مجاهدین، این راه را با آگاهی کامل برای زیستن و جنگیدن در کنار رزمندگان دلیر مجاهد انتخاب کرده‌ام....».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر