۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

مجاهد شهيد مجيد هوشنگی




مشخصات مجاهد شهيد مجيد هوشنگی
محل تولد: همدان
تحصيل: دانشجوی مهندسی
سن: 37
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

مجيد هوشنگی، در سال60 با انجمن دانشجويان مسلمان هوادار مجاهدين در آلمان، ارتباط برقرار کرد و به فعاليت پرداخت. در شهريور65 بنا به درخواست خودش به منطقه اعزام شد. با شرکت در چندين رشته عمليات از‌جمله عمليات گرماب، مريوان، پيرانشهر، به کسوت يک رزمندهٌ مجرب و جسور درآمد. در عمليات آفتاب عضو تيم نفوذ بود. در نبرد چلچراغ مجروح شد، اما با روحيه‌يی پرنشاط و قامتي استوار به نبرد ادامه داد. 
پس از بازگشت از يک عمليات نوشته بود: «… بعد از قرار گرفتن زير چتر سازمان بود که لذت زندگي برايم صدچندان شد و عشق و علاقه‌ام به اين زندگي بسا زيبا و لذت‌بخش آن‌چنان پايان‌ناپذير شده است که اگر کسي در خارج از تشکيلات يک‌صدم آن را داشته باشد، حاضر نيست هرگز راجع به مرگ فکر کند. به خداوندی خدا سوگند ياد می کنم که در راه ايجاد جامعهٌ بی طبقهٌ توحيدی که فقط و فقط از سازمان مجاهدين امکان به‌وجود آوردن آن برمی آيد و بس، مثل شير در دل مرگ فرو می روم… با تمام زيبايي زندگي در راه هدفهای سازمان مجاهدين خلق ايران به‌راحتی چشم بر‌هم زدن و بدون کوچکترين ترديد، مرگ انقلابی را در آغوش خواهم فشرد…». وصيت‌نامه ـ 28شهريور66 
مجاهد قهرمان مجيد هوشنگی با رزم و نبردش در فروغ جاويدان بر تک‌تک حرفهايش امضا گذاشت. در آتش کارزار فرو رفت و برای رهايی خلق و ميهنش «بدون کوچکترين ترديد، مرگ انقلابی را در آغوش فشرد» و اين‌چنين بود که فروغي جاودانه شد.


با ما در كانال تلگرام پيشتازان راه آزادي همراه باشيد
Telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر