۱۳۹۵ مهر ۲۵, یکشنبه

مجاهد شهید تبارک دویران


مشخصات مجاهد شهید تبارک دویران
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: زنجان
سن:‌ 21
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

تبارک دویران از سربازان آزاده پیوسته به ارتش آزادیبخش بود. در زنجان در خانواده ای کشاورز به دنیا آمد. 
به رادیو صدای مجاهد گوش می داد و مجاهدین را از این طریق به خوبی می شناخت. توسط ژاندارمری تحت امر رژیم خمینی دستگیر شد و به بلافاصله به جبهه روانه اش کردند.
در عملیات ارت‌ش آزادیبخش در روز اول آذر 66 در منطقه پیرانشهر، به اسارت در آمد. چندین ماه نزد مجاهدین بود. در این مدت بیش از پیش به جنایتها و خیانتهای رژیم خمینی پی برد.
بسیار تحت تاثیر رفتار و مناسبات انقلابی مجاهدین قرار گرفت. از این رو تصمیم گرفت به ارتش آزادیبخش ملی بپیوندد و به مبارزه با رژیم ضدبشری بپردازد.
در تقاضانامه اش به تاریخ 27تیر 67 نوشت: «... مدتی که پیش مجاهدین هستم، رفتار و کردار انسانی آنها را دیدم، هم چنین برادری و برابر بودن اینها را دریافتم، در طول این مدت خمینی خیانت بر ملت ایران کرد از جمله خود ما هم شاهد بودیم حالا من فرصت را غنیمت شمردم و تصمیم قاطع گرفتم که اگر شایستگی این را داشته باشم سلاح به دست بگیرم تا برای نابودی خمینی بجنگم. با امید به نابودی هر چه زودتر خمینی».
با شرکت در عملیات فروغ جاویدان به تصمیمی که اتخاذ کرده بود، وفادار ماند. در صحنه نبرد در کنار همرزمان مجاهدش جنگید و سرانجام در اوج آزادگی در زمره شهیدات فروغ جاویدان در آمد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر