۱۳۹۵ مهر ۱۲, دوشنبه

مجاهد شهيد مهرداد آژنگ


مشخصات مجاهد شهید مهرداد آژنگ
تاریخ تولد: 1341
محل تولد: همدان
سن‌: 26
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... من با آگاهی کامل قدم در راه سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران گذاشته ام. این راه، راه تکامل، راه نجات خلق محرومم، راه انقلاب علیه بهره کشی و استثمار و راه یگانگی و توحید است. راهی که انبیا آغازگرش بودند و امام علی (ع) از پیشوایان آن هستند، راه هر آزاده ای که به خاطر رهایی مردمش قیام کرد و هر آن کس که در مقابل زور و ستم جباران تسلیم نشد.
این راه، راه کاوه و بابک و مجاهدان مشروطه و شهدای 30تیر و تمامی مبارزان، راه آزادی و استقلال است و من به عنوان یک مجاهد خلق افتخار می کنم که رهرو این راه هستم...
... درود بر محمد حنیف نژاد که چنین سازمانی را بنیاد نهاده و درود بر مسعود رجویی که آن نهال را پرورش داد تا آن شجره پاک به چنین درخت تنومند و پرقدرتی تبدیل شد و با انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین توانش فزونی یافت. درختی که در اقصی نقاط جهان شاخ و برگ دارد و متحد و یکپارچه با رهبری مسعود و مریم می رود تا رهایی را به میهنم بازگرداند و انسانها را از قید ستم و بهره کشی آزاد سازد.
فرمانده ام، مسعود، ارتش رهاییبخش ملی ایران را بنیان نهاده است. ارتشی که پس از در هم کوبیدن رژیم خمینی، به بازسازی میهن تخریب شده مان خواهد پرداخت. این ارتش حامی محرومان و مستضعفان است و گینده ای تابناک دارد. پیام این ارتش صلح، رهایی و آبادانی است...». وصيت نامه ـ 6تير 1366
مهرداد آژنگ در سال 58 با مجاهدین آشنا شد. میلیشیای فعال دانش آموزی بود. سال 64 راهی منطقه شد و خود را به پایگاههای مجاهدین رساند. در چندین رشته عملیات شرکت کرد. سرانجام در یکی از نبردهای تنگه چهارزبر قهرمانانه جنگید و به شهادت رسید. مهرداد قهرمان در «فروغ» جاودانه شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر