۱۳۹۸ مرداد ۲۱, دوشنبه

مجاهد شهید برزو عباس ظهیری


مشخصات مجاهد شهید برزو عباس ظهیری
محل تولد: بوکان
تحصیلات: دانشجو
سن: 29
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

برزو عباس‌ظهیری در مهرماه سال۵۸ در ارتباط با مجاهدین قرار گرفت و در انجمن دانشکده‌اش مشغول فعالیت شد. در سال۵۹ در قسمت روابط عمومی و نهاد اجتماعی ارومیه فعالیت می‌کرد. در خرداد۶۰ دستگیر شد و به‌مدت ۴سال در اسارت مزدوران خمینی قرار داشت. پس از رهایی از زندان، در سال۶۴، با سازمان ارتباط برقرار کرد و به منطقه اعزام شد و مسئولیتهای مختلفی در مناسبات سازمان به‌عهده گرفت. 
برزو با سری پرشور وارد عملیات فروغ جاویدان شد و همراه با گروه رزمندگان تحت فرماندهیش، بارها به گله‌های پاسداران خمینی حمله کردند و آنان را درو کردند. سرانجام برزوی قهرمان در خروجی اسلام‌آباد هدف گلولهٌ دژخیمان خمینی قرار گرفت و به‌شهادت رسید و به کهکشان جاودانه‌فروغها پر کشید. 
«الحمداللله الذی هدینا لهذا… من آگاهانه و عاشقانه در راه سازمان مجاهدین خلق ایران که همانا تنها راه رحمت و رهایی خلق قهرمان ایران و تنها راه رسیدن به صلح و آزادی در این میهن خمینی‌گزیده می‌باشد گام نهاده‌ام… و با تمام وجود افتخار می‌کنم که اطاعت آگاهانه و توحیدی خود از رهبری نوین (مسعود و مریم) را به خلق قهرمان ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام بدارم… خوشحال و مسرور هستم که توانسته‌ام… در سلک ارتش آزادیبخش ملی ایران علیه سد اصلی این دوران یعنی خمینی ضدبشر بجنگم. و از حالا سالهای خوش و آزادی و رهایی ایران فردا را می‌بینم، در آن روز اگرچه نیستم ولی از هم‌اکنون آن روزها را می‌بینم…». وصیت‌نامه ـ ۶شهریور۶۶

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر