۱۳۹۸ مهر ۳, چهارشنبه

مجاهد شهید محرم اجلی


مشخصات مجاهد شهید محرم اجلی
محل تولد: ميانه
شغل: جوشکار
سن: 28
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

محرم اجلی در سال 59 با مطالعه آثار و نشریه های سازمان با مجاهدین آشنا شد. از ابتدا در دفاع از مجاهدین در مقابل ارتجاع حاکم و جمع آوری کمکهای مالی برای سازمان به فعالیت پرداخت. بعد از 30خرداد 60، به فعالیتهای خود ادامه داد. اما درصدد برآمد برای شرکت در مبارزه مسلحانه علیه رژیم خمینی، خود را به صفوف مجاهدین برساند.
محرم در سال 64 به منطقه مرزی رفت. با تشکیل ارتش آزادیبخش وارد یکانهای رزمی شد و در چندین رشته عملیات شرکت کرد. او برای شرکت در عملیات فروغ جاویدان سر از پا نمی شناخت. این رزمنده دلیر ارتش آزادیبخش طی یکی از نبردهای فروغ جاویدان به خون در غلتید و به شهادت رسید.
در وصیت نامه محرم می خوانیم:
«... من اولین بار که با سازمان آشنا شدم احساس کردم که گمشده خویش را که مدتها دنبالش بودم در سازمان مجاهدین یافته ام...
اکنون سلاح بر کف گرفته ایم تا خمینی این جنایتکارترین دشمن بشریت را با اراذل و اوباش فرومایه اش از صحنه تاریخ بزداییم.  سلاح بر کف گرفته ایم تا جماعه ای بسازیم عاری از طبقات و عاری از ظلم و ستم. جامعه ای که دیگر در آن جوانان میهن دسته دسته به کام جنگ فرستاده نشوند. جامعه ای که در آن  از اعدام مادران پیر و خواهران خردسال دیگر خبری نباشد.
این بزرگترین افتخار من است که در این راه جان ناچیز خود را فدا کنم. باشد که خون ناچیز من فدیه ای باشد در راه رهایی خلقم».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر