۱۳۹۹ اردیبهشت ۶, شنبه

مجاهد شهید آذر مصلح


مشخصات مجاهد شهید آذر مصلح

محل تولد: بروجرد
سن: ۲۶
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

آذر مصلح از سال۵۸ سازمان مجاهدین را شناخت و به آن علاقمند شد. او از خانواده‌های زندانیان سیاسی بود که پیوسته مورد اذیت و آزار و توهین مزدوران خمینی قرار داشت. در سال۶۰ همسرش دستگیر شد و او برای گرفتن ملاقات بارها در برابر زندانهای رژیم به‌همراه دیگر خانواده‌های زندانیان سیاسی به اعتراض علیه رژیم پرداخت. در سال۶۶ به قصد پیوستن به ارتش آزادیبخش از ایران خارج شد و سپس به منطقه رفت. آذر عشق و علاقهٌ وافری به مجاهدین داشت و پیوسته می‌خواست ارزشهای بیشتری از مجاهدین را کسب کند. در گزارشی برای مسئولش نوشته بود: «ما در زندانی وسیع یعنی ایران خمینی‌زده بودیم و از این زندان آزاد شده‌ایم. الان من خیلی خوشحال هستم که به سازمانی مردمی و انسان‌دوست وصل شده‌ام و از لحظه‌یی که وارد پایگاه شدم از شدت خوشحالی و شور و شوق نمی‌دانستم که می‌خواهم چکار کنم… علاقهٌ من روزبه‌روز بیشتر می‌شود. وقتی بچه‌ها را می‌بینم که این‌همه ازخودگذشتگی و اتحاد دارند و با این‌همه صداقت کار می‌کنند، واقعاً از بودن در چنین جایی لذت می‌برم». 
مجاهد شهید آذر مصلح در عملیات فروغ جاویدان شرکت کرد. به گزارش همرزمانش در چندین نبرد قهرمانانه جنگید. سرانجام در یکی از نبردها درحالی‌که شماری از مزدوران را به‌هلاکت رسانده بود، به‌شهادت رسید و خون پاکش را فدیهٌ راه رهایی خلق کرد. 

مریم رجوی: پس پیروزی حتمی، سرنوشت فروغ جاویدان است.
این سرنوشت تابناک و این افق با شکوه را جانفشانی جاودانه فروغ‌های آزادی تضمین کرده است.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر