۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۰, شنبه

مجاهد شهید جبرائیل یوسفی بیک‌جوان


مشخصات مجاهد شهید جبرائیل یوسفی بیک‌جوان

محل تولد: آذربایجان شرقی
سن: ۲۸
شغل: نقاش ساختمان
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

«…‌من جبرائیل یوسفی بیک‌جوان بعد از انقلاب، نشریه‌های سازمان را از بچه‌ها می‌گرفتم و مطالعه می‌کردم. قبل از ۳۰خرداد، فعالیت من توزیع نشریات و اعلامیه چسباندن بود. ‌در ۱۵اردیبهشت۶۲ توسط سپاه ضدخلقی دستگیر شدم و مرا به سربازی بردند. ‌در دیماه۶۴ به شهر بوکان مسافرت کردم و در آن‌جا توانستم به سازمان وصل شوم».از آن پس جبرائیل که به آرزوی خود دست یافته بود، با شوری وصف‌ناپذیر در میان مجاهدین به فعالیت پرداخت. با انگیزه و مایه‌گذار بود و از هر مأموریتی که به‌عهده‌اش گذاشته می‌شد، استقبال می‌کرد و به‌خوبی از عهدهٌ آن برمی‌آمد.پس از گذراندن دوره هنگ آموزشی، وقتی به او سلاح داده شد، گفت: «امروز یکی از باشکوهترین روزهایم بود که سالها آرزوی آن را می‌کرده‌ام؛ مسلح شدن به سلاح ظلمت‌سوز و اختناق‌شکن مجاهد خلق! امیدوارم تا آخرین نفس با خمینی ضدبشر بجنگم و تمامی روان و جانم را هدیهٌ مسعود و مریم رهبران ایدئولوژیک و عقیدتیم بکنم».
سرانجام این مجاهد پرشور در عملیات فروغ جاویدان به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد و خون پاکش را فدیهٌ راه آزادی خلق و میهنش نمود.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر