۱۳۹۸ دی ۱۹, پنجشنبه

مجاهد شهید سید عبدالله رزاز


مشخصات مجاهد شهید سید عبدالله رزاز
محل تولد: خرم آباد
سن: ۲۷
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: ۱۳۶۷

قسمتی از زندگینامه مجاهد شهید سیدعبدالله رزاز را به قلم خودش می‌خوانیم:
«… من با اوج گرفتن موجهای اولیهٌ انقلاب، فعالیتهایم اوج بیشتری گرفت. کارهای من شعارنویسی، تهیهٌ سلاح و سازماندهی تظاهرات مردم شهر بود و در همین دوران بود که با نام مجاهدین آشنا شده و با خواندن زندگینامهٌ شهدای سازمان، هوادار شدم. اوایل سال۵۹ بود که فعالیت خودم را با سازمان به‌طور کامل شروع کردم. در تیرماه سال۶۰ در منزل مسکونیم توسط پاسداران دستگیر شدم. بعد ‌از یک‌ماه زندان، در نیمهٌ شهریور از زندان فرار کرده و به بچه‌های هوادار در بروجرد وصل شده و موفق به انجام چندین عمل نظامی علیه مراکز سرکوب رژیم نیز گشتم. اما در ۵مهر۶۰ حین تردد دستگیر شدم و به سه‌سال زندان محکوم شدم. دوران زندان برایم دوران پرباری بود. دورانی که ماهیت ضدبشری رژیم را در شکنجه‌های اعمال‌شده بر رشیدترین فرزندان خلق هرچه بیشتر لمس کرده و کینه‌ام نسبت به آن عمیق‌تر شد… بعد از آزادی از زندان در برخورد با محیط بیرون مانند تشنه‌یی بودم که دنبال آب حیات می‌گردد… خلاصه زندگی بدون سازمان برایم معنی و مفهومش را از دست داده بود. اما بالاخره توانستم در عید۶۴ به سازمان وصل شده و به منطقه بیایم. پس از گذراندن دوره‌های آموزش، در واحدهای رزمی و سپس یکانهای ارتش آزادیبخش سازماندهی شدم». 
فرزند دلیر مردم لرستان، سیدعبدالله رزاز به‌هنگام عملیات، لحظه‌یی از تهاجم به دشمن باز نمی‌ایستاد و در فروغ جاویدان دمار از روزگار خصم برآورد تا گاهی که در اوج قلهٌ زندگیش به جاودانگی پیوست.

مریم رجوی: مبارزه ۱۲۰ساله مردم ما، حلقات مفقوده برای پیروزی محتوم را یک به یک با پرداخت بهای سنگین پیدا کرده است.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر