۱۳۹۸ اسفند ۱۴, چهارشنبه

مجاهد شهید فلاح زمانی


مشخصات مجاهد شهید فلاح زمانی

محل تولد: ایلام
سن: ۲۲
محل شهادت: ایلام
زمان شهادت: ۱۳۷۹

فلاح زمانی فرزند غیور و رنجدیده و محروم هفت چشمه ایلام در سال۱۳۵۷ همزمان با انقلاب ضد سلطنتی در یك خانواده كشاورز چشم به جهان گشود و دوران كودگی و تحصیلات خود را در همان روستا سپری نمود. 
پیوستن برادر بزرگترش شهید قهرمان خزعل زمانی به ارتش آزادیبخش، فلاح عهده دار تامین مخارج خانواده خود می گردد و با تن دادن به سنگین ترین كارها و از جمله كار در كارگاه بلوك زنی،‌ با سن كم خود بار سنگین سرپرستی سه برادر كوچك و مادر بیمارش را بعهده می گیرد و جدیتش در این كار چهره‌ای دوست‌داشتنی و مورد احترام در میان اقوام و آشنایان به او می داد. 
روحیه رئوف و آزاده فلاح باعث می شد كه علاوه بر خانواده خود كمك كار چند خانواده بی سرپرست دیگر هم باشد. اما خاطره‌های بسیار از مجاهدین شهید، همیشه شور و التهاب پیوستن به ارتش آزادیبخش را در او دامن می زد، و از جمله تاثیراتی كه رفتار و روحیات مجاهد شهید عبادالله نادری روی او گذاشته بود همواره او را در آرزوی پیوستن به سازمان نگه می داشت. و با شهادت برادر بزرگش پهلوان خزعل تحول و دگرگونی زیادی پیدا می كند و در تلاش جدی برای بدوش كشیدن باری سنگین تر و بس انسانی تر قرار می گیرد و برای پیوستن به ارتش عزم جزم می كند، در همین میان فرصتی پیش می آید كه با واحد قهرمان مجاهد خلق كه درگیر خلق حماسه نبرد ایلام بود پیوند می خورد و همگام و استوار با آنان در نبردی قهرمانانه وارد می گردد. مجاهد نوپا چنان در كوره طوفانی كه رزم حماسی این واحد آفرید دگرگون می شود و همچون رزم آوری پرسابقه و كار آزموده به نبرد می ایستد و در خیل مزدوران آتش می ریزد، حلقه محاصره دژخیمان را زیر ضرب می گیرد و برای مردم درس وفا،‌ شرافت و استقامت می گردد.
  
با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر