۱۳۹۸ آبان ۵, یکشنبه

مجاهد شهید خسرو فولادوند


مشخصات مجاهد شهید خسرو فولادوند
محل تولد: خرم آباد
تحصیلات: ديپلم
سن: 28
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

خسرو فولادوند در سال۵۷ با مجاهدین آشنا شد. سال۵۸ در اعتراض به یورش فالانژها به دفتر جنبش مجاهدین در خرم‌آباد، در یک تحصن شرکت داشت. ‌از آن پس به‌عنوان یک میلیشیای پرشور به فعالیت پرداخت. 
پس از ۳۰خرداد۶۰ نیز به‌طور حرفه‌یی در تشکیلات خرم‌آباد در نهادهای اجتماعی و تبلیغات و نظامی به فعالیت خود ادامه داد. در روز ۱۳مهر۶۰ دستگیر شد و ۶سال در سیاهچالهای خمینی در اسارت بود. بلافاصله پس از آزادی از زندان برای وصل مجدد به سازمان اقدام کرد و در شهریورماه۶۶ به سازمان وصل شد. سپس برای ورود به منطقه نوشت: 
«… با اعتقاد کامل به ایدئولوژی، استراتژی و سیاستهای سازمان مجاهدین خلق ایران و با اختیار کامل از سازمان می‌خواهم مرا به منطقه اعزام نماید تا در این مسیر بتوانم همدوش با دیگر خواهران و برادران رزمنده‌ام در خط مقدم جبههٌ جنگ با مزدوران خمینی ضدبشر جنگیده و جانم را که کمترین سرمایه‌ام می‌باشد… فدای خدا و خلق و انقلاب بنمایم و با نثار خون خود بتوانم دین خود را به خدا و خلق و انقلاب ادا نمایم». تقاضانامه ـ ۱۲مهر۶۶ 
پس از این‌که خود را به قرارگاههای مجاهدین در منطقه رساند، در یکانهای رزمی سازماندهی شد و در دو عملیات بزرگ آفتاب و چلچراغ شرکت داشت. آخرین رزم حماسی او پس از یک دهه مبارزهٌ خستگی‌ناپذیر در عملیات فروغ جاویدان بود. پس از سه روز درگیری و نبرد سرانجام قهرمانانه به‌شهادت رسید و به کاروان جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر