۱۳۹۸ مهر ۱۹, جمعه

مجاهد شهید ‌احمد عماری


مشخصات مجاهد شهید ‌احمد عماری
محل تولد: خوی
شغل: معلم
سن: 29
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

…‌احمد عماری در سال58 با مجاهدین آشنا شد و بلافاصله فعالیتهای خود را در رابطه با بخش اجتماعی شهرستان خوی آغاز کرد. بعد از 30خرداد60 دستگیر شد و مدتی در زندان بود. در سال63 راهی پایگاههای سازمان در منطقه شد. در عملیات چلچراغ شرکت داشت. ‌
در فروغ جاویدان تمام‌عیار به صحنه رفت و دامن محبت به خون رنگین کرد:«خمینی پلید بدان، خون من و هر مجاهد خلق رود خروشانی خواهد بود که بنیان هستی تو و تمامی اراذل و اوباش و تمامی بزدلان و حزب‌الشیطان‌های تو را با خود به اسفل السافلین خواهد برد و داغ ننگ ابدی را بر پیشانی تو ضدبشر و امثال تو خواهد زد منتظر باش…یک مجاهد خلق غیر از انتظار ادامهٌ راهش مگر می‌تواند وصیتی داشته باشد؟! پس باید رفت و هیچ شک و تردیدی به خود راه نداد.
آنان که ز مرز شب گذشتندبا زورق و پارویی شکستهطراح افق شدند و اینکدر خاطر توده‌ها نشستندمسعود و مریم؛من سبکبال در آسمان عشق شما عشق خلق و انقلاب پرواز کردم. امیدوارم با شهادتم بتوانم صداقت پروازم را به اثبات برسانم. برادر و خواهر، خیلی آرزو دارم که از نزدیک زیارتتان کنم‌. ای وارثان عاشورا، در نهایت هم اگر نشد در هیأت خلق قهرمانمان در فردای انقلاب زیارتتان خواهم کرد به امید آن روز.یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی».وصیت‌نامه ـ 12آذر65

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر