۱۳۹۸ مهر ۱۶, سه‌شنبه

مجاهد شهید محمد آقایی


مشخصات مجاهد شهید محمد آقایی
محل تولد: ايلام
شغل: کشاورز
سن: 20
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... این جانب محمد آقایی با تقدیم سلام و درودهای گرم و انقلابیم٫ پیروزیهای هر چه بزرگتر ارتش آزادیبخش را بر پیكر لرزان و رو به زوال رژیم ضدبشری خمینی از درگاه ایزد متعال خواستارم. امیدوارم كه گامهای هر چه استوارتری را در راه نابودی ارتجاع آخوندی بردارید و همیشه نیز در این راه موفق و سربلند و پیروز باشید.
من در یكی از تهاجمات ارتش آزادیبخش ملی در منطقه خسروی به اسارت در آمدم و در این مدت كوتاه كه پیش برادران مجاهدم در اردوگاه بوده ام توانسته توسط فیلم، سخنرانی، نشستها و خواندن نشریه ها و ... از یك طرف به ارتجاعی و باطل بودن رژیم خمینی ضدبشر و از طرف دیگر به حقانیت مجاهدین خلق ایران پی ببرم و بدینگونه كاملاً حق و باطل را از هم تشخیص دهم.
پس حالا با آگاهی كامل پیوستن خود را به صفوف رزمندگان ارتش آزادیبخش اعلام می كنم تا بدین وسیله بتوانم گذشته خود را كه ناآگاهانه بر ضد خلقم و برای رژیم فاسد خمینی اسلحه برداشته بودم جبران كرده و دین خود را به خلق و انقلاب نوین ایران بپردازم. اگر هم در این راه به درجه رفیع شهادت نایل گردم، آن را باعث كمال افتخار می دانم و نیز با آغوش باز خواهم پذیرفت. پس امید است كه این تقاضای من مورد قبول گیرد...».
با همین عزم جزم بود كه محمد در كسوت رزمنده ارتش آزادی قدم به صحنه نبرد در فروغ جاویدان گذاشت و در اوج شرف و افتخار به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر