۱۳۹۵ اسفند ۳, سه‌شنبه

مجاهد شهيد حمید سیف الله زاده


مشخصات مجاهد شهید حمید سیف الله زاده
تاریخ تولد: 1342
محل تولد:‌ همدان
سن: 25
تحصیلات: ابتدایی
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

حمید سیف الله زاده بعد از قیام ضدسلطنتی فعالیت سیاسی خود را در رابطه با مجاهدین شروع کرد. در مدرسه نشریه مجاهد و اطلاعیه های سازمان را پخش می کرد. فروردین 61 تا خرداد 64 در زندان بود. در مرداد 65 به سربازی رفت. و در مهر 66 با کمک سازمان خود را به قرارگاههای مجاهدین در منطقه رساند. پیوستن به صفوف مجاهدین در خط مقدم نبرد و پوشیدن لباس شرف ارتش آزادیبخش آرزویش بود. و وقتی به این آرزوی خود رسید، با جدیت تمام در صدد کسب آموزشها برآمد. در همین رابطه در یکی از یادداشتهایش نوشت: 
«بار پروردگارا، از تو تقاضا می کنیم بهترین، زیباترین و ستودنی ترین، پرافتخارترین چیزی را که بندگان شایسته کار تو از تو طلب کردند، یعنی مجاهدت تمام عیار و با تمام قوا و با تمام توش و توان در سلک مجاهدین خلق ایران و در سلک نیروهای آزادیبخش مردمی و ملی، به تو پناه می بریم. تاریخ امروز میهن را نیروهای ارتش آزادیبخش می نویسند و نسل ما این وظیفه سنگین و بار این رسالت را به دوش می کشد. با داشتن چنین سرمایه ای، به یقیه می توان گفت که سرانجام دژخیم سرنگون می شود و خلق و مجاهد خلق پیروز می شود.» دست نوشته ها - 10آذر 66
حمید با سری پرشور و عزمی جزم، در صحنه عملیات کبیر فروغ جاویدان شرکت کرد و آخرین فراز زندگیش را با رزم بی امان و مقاومت و ایستادگیش رقم زد. او با تنی مجروح، ساعتها به نبرد خود ادامه داد و وقتی که دیگر در اثر شدت جراحت، قادر به جنگیدن نبود، مانع از رسیدگی همرزمانش به خودش می شد و آنها را به تمرکز تمام قوا و انرژیشان برای ادامه نبرد تشویق می کرد.

مسعود رجوی:‌ آری شما را من به‌سادگی پیدا نکردم. تک‌تک شما را از پس هفت دریای خون‌ ، و راهی چند ساله، که آن را با کفش و کلاه آهنین و پولادین طی کردیم، از لابلای انبوه ابتـلائات، نشیب و فرازهای سیاسی و انبوه بالا و پایینی‌های زمان، به‌مثابه رشیدترین، پاکبازترین، قهرمان‌ترین، جانان‌ترین، شکوفاترین و آگاه‌ترین فرزندان خلق ایران، پیدا کرده‌ام. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر