۱۳۹۵ بهمن ۱۵, جمعه

مجاهد شهید حمیدرضا غیرتیان


مشخصات مجاهد شهید حمیدرضا غیرتیان
تاریخ تولد: 1339
محل تولد: همدان
سن: 28
تحصیلات: دیپلم
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

حمیدرضا غیرتیان در ابتدای سال 58 با مجاهدین آشنا شد و فعالیت خود را با توزیع نشریه و پخش اطلاعیه های سازمان آغاز کرد. در اواسط سال 58 به سربازی رفت. در اسفند 62 از کشور خارج شد و به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رفت و از آنجا به سازمان وصل گردید.
از همان ابتدا خواهان اعزام به منطقه و شرکت در خط مقدم نبرد بود. در این هنگام طی درخواستش برای اعزام به منطقه نوشته بود:
«... با پذیرش تمامی الزامات و آگاهی به سختیهای راه، به خاطر ادای دینم به خدا و خلق و انتقام خون به ناحق ریخته شده یارانم، آمادگی خود را برای برگرفتن سلاح مجاهد خلق، جهت اعزام به کردستان اعلام می دارم.
در مدرسه کس را نسزد دعوی توحید منزلگه مردان موحد سردار است». تقاضانامه - 16شهریور 63

یک سال بعد، در مهر 63 به منطقه اعزام شد. تا قبل از تشکیل ارتش آزادیبخش در بخشهای مختلف سازمان به انجام مسئولیتهای انقلابی خود پرداخت. در سال 66 با شکل گیری ارتش آزادیبخش وارد یکانهای رزمی گردید.
سرانجام در عملیات فروغ جاویدان در حالی که در موضع سرتیم قرار داشت وارد میدان نبرد شد و طی نبردهای تنگه چهارزبر قهرمانانه جنگید و در اوج دلاوری و پاکبازی به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

۱ نظر:

  1. We were together in the army, he was very active and was threatened at some time with a MOLA in the military, he was unhappy, very thoughtful between soldiers, after military service the time has chosen to be anonymous to be risky to arise when I was arrested of them the questions were that "where is Hamid" but one day the police found their vicar house and unfortunately they surrounded Hamid's new wife to be killed but Hamid could be arrested ..... i miss him so much ...

    پاسخحذف