۱۳۹۵ اسفند ۵, پنجشنبه

مجاهد شهید جلال صمیمی


مشخصات مجاهد شهید جلال صمیمی
تاریخ تولد: 1342
محل تولد:‌ همدان
سن: 25
تحصیلات: دیپلم
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

جلال صمیمی در سال 58 با سازمان آشنا شد. ابتدا در بخش دانش آموزی انجمن جوانان موحد خرم آباد شروع به فعالیت نمود. طی دو سال نشریه مجاهد و اطلاعیه های سازمان را به دست توده های مردم در خرم آباد رساند و به افشای عملکردهای ارتجاعی و ضدمردمی آخوندها پرداخت.
با شروع مقاومت مسلحانه انقلابی، به عضویت تیمهای عملیاتی در آمد.
در سال 63 از کشور خارج شد و پس از مدتی خود را به پایگاههای مجاهدین در منطقه رساند.
پس از ورود به منطقه در گزارشی در شوق دیدار برادر مجاهد مسعود رجوی به گذشته ها اشاره کرد و نوشت:
«یادم می آید هنگامی که مسعود جلسات آموزش تبیین جهان را در دانشگاه تهران برگزار می کرد... بچه ها با انگیزه و شوق دیدار مسعود حتی از طریق تلویزیون مدار بسته یا حتی هنگام تردد برای یک لحظه کوتاه، می رفتند. الان این تقاضا را تکرار می کنم. می خواهم از مسعود قوت قلب و آرامش بگیرم. صدایش را بشنوم و در آغوش بفشارمش. می خواهم به او بگویم که منتظر فرمان او جهت آتش زدن بنیاین خمینی و مزدوران پلیدش هستم. با او تجدید عهد کنم و از او درس فدا بیاموزم. به او بگویم که با نام او به مسئولیتهایم رسیدم و در همه جا و همه وقت با من حضور دارد - 5دی 66».
سرانجام در عملیات کبیر فروغ جاویدان با «فرمان او» آتش بر جان دژخیمان فرو ریخت و به عهدش با خدا و خلق وفا کرد و به جاودانه فروغها پیوست.

مسعود رجوی: اگر امروز نرویم، اگر به‌زودی نرویم، خیلی دیر خواهد شد. این همان لحظه نادر، لحظه کیمیایی و سرنوشت سازی است که اگر آن را در نیابیم امروز فردا دیر خواهد شد، پس بهتر این است که به‌دعوت خدا و خلق لبیک بگوییم و با استعانت از همان نامهای بزرگ و مقدسی که گفتم به‌زودی زود به پیش خواهیم تاخت. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر