۱۳۹۵ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

مجاهد شهید بهمن ولدیان


مشخصات مجاهد شهید بهمن ولدیان
تاریخ تولد: 1343
محل تولد: اسد آباد - همدان
سن: 24
تاریخ شهادت: 1367
محل شهادت: کرمانشاه

بهمن ولدیان از سربازان پیوسته به ارتش آزادیبخش ملی بود. او در بهمن 64 به سربازی رفت و با درجه گروهبان سومی وظیفه به جبهه های جنگ ضدمیهنی فرستاده شد. بهمن می گفت هیچ هدفی جز زندگی کردن و گرفتن کارت پایان خدمت نداشتم. او تا حدودی با مسائل سیاسی آشنا بود و در پایگاه رژیم به طور مخفیانه به صدای مجاهد گوش می کرد.
در روز اول آذر 66 در جریان عملیات پیرانشهر، خود را تسلیم رزمندگان ارتش آزادیبخش کرد. طی مدتی که نزد مجاهدین بود، هر چه بیشتر نسبت به جنایتهای خمینی و شکنجه و کشتار فرزندان خلق آگاه شد و در دلش خشم و نفرت نسبت به خمینی و دارودسته جنایتکارش برانگیخته شد. او همچنین به سرعت ارزشهای انسانی و انقلابی مجاهدین را کسب می کرد. به همین جهت از بازگشت تحت حاکمیت خمینی امتناع کرد و خواستار پیوستن به صفوف ارتش آزادیبخش شد. به زودی به قرارگاههای ارتش آزادیبخش منتقل شد و در یکانهای رزمی سازماندهی گردید. بهمن در عملیات فروغ جاویدان قهرمانانه جنگید و سرانجام در اوج شرف و افتخار به شهادت رسید و خون پاکش را فدیه راه رهایی خلق قهرمان ایران کرد.

مسعود رجوی: اگر امروز نرویم، اگر به‌زودی نرویم، خیلی دیر خواهد شد. این همان لحظه نادر، لحظه کیمیایی و سرنوشت سازی است که اگر آن را در نیابیم امروز فردا دیر خواهد شد، پس بهتر این است که به‌دعوت خدا و خلق لبیک بگوییم و با استعانت از همان نامهای بزرگ و مقدسی که گفتم به‌زودی زود به پیش خواهیم تاخت.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://telegram.me/shahidanAzadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر