۱۳۹۸ تیر ۳۱, دوشنبه

مجاهد شهید صادق خسروی فر


مشخصات مجاهد شهید صادق خسروی فر
محل تولد: کرمانشاه
تحصیلات: ديپلم
سن: 29
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

صادق خسروی فر در سال 59 با آرمانهای مجاهدین آشنا شد. در سال 60 به سازمان پیوست و فعالیت خود را آغاز کرد.
در ابتدای مقاومت مسلحانه انقلابی دستگیر گردید و زندانی شد. سه سال در اسارت دژخیمان به سر برد و در سال 63 از زندان خلاصی یافت. پس از آزادی از زندان درصدد وصل مجدد به سازمان بود و بالاخره در سال 66 به منطقه اعزام شد و در گردانهای رزمی ارتش آزادیبخش سازماندهی گردید.
به این ترتیب دوران جدیدی از حیات انقلابی او آغاز شد. تمام توان و خلاقیت خود را برای هر چه بهتر فراگرفتن آموزشها به کار گرفت. در چندین رشته عملیات شرکت نمود و شمار زیادی از مزدوران رژیم را از پای در آورد. او در صحنه های عملیات تجربه می اندوخت و خود را برای پذیرش مسئولیت خطیرتر آماده می کرد.
در عملیات فروغ جاویدان فرماندهی یک گروه رزمی را به عهده داشت و در یکی از نبردها پس از رزمی دلاورانه به شهادت رسید و برای همیشه نامش را در دفتر مقاومت سرفراز از این میهن به ثبت رساند.
«... این راه اگر چه سخت و پرپیچ و خم است اما یک چیز آن را ساده و آسان می کند و آن زندگی در میان جمعی است که تماما با تمام وجود به این راه ایمان دارند. آنان مجاهدین خلق ایران نام دارند، همانهایی که هر کدامشان کوله ای از مبارزه و پیکار با ستمگران و دژٰخیمان را به همراه درند، همانهایی که سرداران بزرگی چون موسی را به خلق تقدیم کردند، همانهایی که در عصر نگرشهای ضدانسانی نسبت به زن، سمبل زن انقلابی اشرف رجوی را تقدیم کردند.» وصیت نامه

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر