۱۳۹۸ تیر ۱۴, جمعه

مجاهد شهید ارسلان آزادی پور


مشخصات مجاهد شهید ارسلان آزادی پور
محل تولد: هرسین - کرمانشاه
تحصیلات: مهندسی راه و ساختمان - هندوستان
سن: ۲۹
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت:‌ ۱۳۶۷

ارسلان آزادی پور در هرسین کرمانشاه در یک خانواده روستایی به دنیا آمد. کمی بعد ا ز انقلاب ضدسلطنتی، برای ادامه تحصیلات به هندوستان رفت و در رشته مهندسی راه و ساختمان فارغ التحصیل شد. از سال ۶۰ به بعد در ارتباط با انجمن هواداران مجاهدین قرار گرفت و به طور حرفه یی وارد مبارزه با رژیم خمینی شد. او طی مدت ۴سال در قسمتهای مختلف این انجمن مسئولیت به عهده گرفت و عزم خود را برای مبارزه با رژیم خمینی جزمتر کرد. در سال ۶۴ به منطقه رفت و در قسمتهای پشتیبانی و امداد مشغول به کار شد.
او از انگیزه بالایی برای به دوش کشیدن بار مسئولیت برخوردار بود. از هر کار سختی در مسیر مبارزه استقبال می کرد. ارسلان با وجودی که از بیماری رنج می برد، اما در همه کارهایش بسیار سخت کوش،  پیگیر و دلسوز بود.
با گسترش ارتش آزادیبخش و شکل گیری یکانهای مختلف آن، او هم به گردان آتشبار یکی از تیپهای رزمی منتقل شد و به فراگیری آموزشهای مربوطه پرداخت.
ارسلان در عملیات کبیر فروغ جاویدان دلاورانه جنگید و در راه رهایی خلق محبوبش جان باخت و جاودانه شد.
«... من نیز همانند تمام مردم دیگر به زندگی علاقه داشتم. دوست داشتم در آخرین دقایق حیات پدر و مادر با آنها می بودم و برای آخرین بار با آنان خداحافظی می کردم. یا بر خاک آنان اشکی و گلی یا آهی نثار می کردم. اما در زمانه یی که خمینی شقاوت پیشه، در خون رشیدترین فرزندان خلق غوطه می خورد... دیگر زندگی زیبا نیست. آری پس از سرنگونی رژیم سراپا فساد خمینی من نیز با هر لبخند باز می گردم و با هر زیبایی زنده هستم...». وصیت نامه ۳۰آبان ۱۳۶۶

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر