۱۳۹۸ تیر ۱۲, چهارشنبه

مجاهد شهید بهروز آقازاده


مشخصات مجاهد شهید بهروز آقازاده
محل تولد: سلماس
تحصیلات: دیپلم
سن: 27
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

بهروز آقازاده از هواداران مجاهدین در فاز سیاسی بود. تا قبل از 30خرداد 60 با پخش نشریه مجاهد، شعارنویسی و کارهای تبلیغی در مرسه و محیط پیرامون خود فعالیت می کرد. در سال 60 پس از دستگیری و شهادت تعدادی از یاران مجاهدش ارتباطش قطع شد. از آن پس با گوش کردن به صدای مجاهد، در فعالیتها و پراتیکهایی که از سوی سازمان اعلام می شد شرکت می کرد. اما این فعالیتها او را قانع نساخت و تصمیم گرفت برای شرکت در نبرد آزادیبخش علیه رژیم ضدبشری خمینی راهی قرارگاههای ارتش آزادیبخش شود.
در فروردین 67 به خارج کشور رفت و خود را به منطقه مرزی رساند. قبل از عملیات فروغ جاویدان در تیپهای رزمی ارتش آزادیبخش سازماندهی شد و با اعلام عملیات فروغ جاویدان جانانه به سوی میدان شتافت و به عهدی که با خدا و خلق خویش بسته بود، وفا کرد. پیش از آن در تقاضانامه اش نوشته بود:
«... معتقدم که این تنها سازمان مجاهدین است که به یمن برخورداری از ایدئولوژی، سیاست و استراتژی صحیحی که در پیش گرفته می تواند رژیم خمینی را سرنگون کند و کشور عزیزمان را از چنگال خمینی ضدبشر رها سازد. اما مجاهدین بهای این راه و روش و خط مشی راستین خود را با خون پاک هزاران هزار شهید و اسیر مقاومت پرداخته و می پردازند.
تقاضای اعزام به مرز ایران و عراق و جنگیدن با خمینی ضدبشر در صفوف دیگر برادران عزیزم در میدان نبرد را دارم و حاضرم آخرین قطره خونم را در راه آزادی خلق به زنجیر کشیده شده ایران و آرمان مقدس مجاهدین نثار کنم». تقاضانامه - 2اردیبهشت 67

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر