۱۳۹۸ مرداد ۷, دوشنبه

مجاهد شهید طاهره رضازاده بهستانی


مشخصات مجاهد شهید طاهره رضازاده بهستانی
محل تولد: اروميه
سن: 25
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«…این راه را از‌سر خلوص و ایمان انتخاب کرده و تا‌آخرین قطرهٌ خونم در‌این راه قدم بر‌خواهم داشت. بی‌شک نهال انقلابی که با خون بهترین جوانان این خلق آبیاری می‌شود، جوانه خواهد زد و باغ امید و آرزوی خلقمان را شکوفه‌باران خواهد نمود…». وصیت‌نامه ـ۲۴دی۶۱ 
طاهره رضازاده، از خانواده‌یی بسیار زحمتکش بود . در سال۵۹ هوادار فعال و پرشور سازمان شد. از انگیزهٌ مبارزاتی فوق‌العاده‌یی برخوردار بود. پس از این‌که مدتی از فعالیتش گذشت، به بخش دانش‌آموزی منتقل شد. در سال۶۱ به منطقه رفت و در قسمتهای مختلف سازمان مسئولیت به‌عهده گرفت. چند مأموریت به کشورهای اروپایی داشت. در آستانهٌ فروغ جاویدان وارد یکانهای رزمی شد، در این حماسهٌ‌کبیر قهرمانانه جنگید ودر اوج سرفرازی و افتخار به‌شهادت رسید. 
طاهره در آخرین نامه به‌خانواده‌اش نوشت: «…خانوادهٌ عزیزم سلام، من فردا (روز دوشنبه ۳‌مرداد) به‌همراه دیگر خواهران و برادران مجاهد و دلیرم عازم نبرد (آخر) باخمینی دجال و ضدبشر هستیم… مادر، پدر، برادرها و خواهر عزیزم، می‌بینید که چه نبرد و حماسه و پیروزی باشکوهی در پیش داریم. چه باک که بهای این پیروزی باشکوه خونهای ما باشد. حتماً شما نیز از این بابت افسوس نخواهید خورد. من در این لحظه بسیار خوشحال هستم و از شما نیز می‌خواهم که از بابت شهادت من غمگین نباشید… چون خون ما به هدر نمی‌رود و باعث نجات و بهروزی میلیونها انسان ستم‌کشیده می‌شود. از خانواده به‌خصوص برادرها و خواهرم می‌خواهم که راه ما را ادامه بدهند و به‌ صفوف ‌سازمان ‌بپیوندند‌…یکشنبه۲مرداد۶۷».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر